کسب مقام دوم جشنواره قرآن و عترت توسط شبکه بهداشت و درمان مه ولات 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: کارمندان این شبکه موفق شدند در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت مقام دوم حفظ ۱۰ جز را از آن خود کنند.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۹۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مه ولات، جواد جوانی اظهار کرد: بتول رضایی کارمند شبکه بهداشت و درمان این شهرستان موفق به کسب مقام دوم حفظ ۱۰ جزء بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شد.

وی افزود: بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور ۲۸۴ نفر در بخش آوایی از  ۱۳ تا ۱۶ خرداد جهت خواهران از ۶۲ شهر و در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان در ۱٠ رشته و با حضور ۲۱ داور برگزار شد.

جوانی تصریح کرد: این مسابقات در بخش آوایی در رشته های سخنوری، دعاخوانی، مداحی، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل و تحقیق برگزار شد و بتول رضایی کارمند شاغل در شبکه بهداشت و درمان مه ولات موفق  به کسب رتبه دوم کشوری در رشته حفظ ۱۰ جزء گردید.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، ۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی  به مردم ارایه می‌دهند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار